قیمت عمده کاندوم کاپوت

۱ بازديد

کاپوت یکی از معروف ترین برندهای فعال در حوزه تولید کاندوم در ایران است. این برند دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و محصولات آن به خاطر اثر تاخیری معروف هستند. در واقع اثر تاخیری کاندوم سبب افزایش مدت زمان رابطه جنسی و کاهش خطر انزال زودرس می گردد. کاندوم کاپوت در مدل های ساده، خاردار، نقطه چین و کانتور طراحی می شوند. این محصول مقاوم ترین کاندوم برای رابطه جنسی به شمار می رود و در تنوع گسترده ای تولید می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت عمده کاندوم کاپوت همراه ما باشید.

 

هر آنچه باید درباره کاندوم بدانید

کاندوم (Condom) در زبان فارسی تحت عنوان غلاف نیز شناخته می گردد. این ابزار بهداشتی یک پوشش لاتکسی به شمار می رود که به صورت غلافی شکل طراحی شده است. در واقع کاندوم یک ابزار برای جلوگیری از بارداری است و در طول رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. بررسی ها بیانگر آن هستند که کاندوم می تواند تا 98 درصد ریسک بارداری ناخواسته را کاهش دهد.

به طور کلی کاندوم در دو نوع مردانه و زنانه به تولید می رسد. جالب است بدانید از آنجایی که کاندوم مانع تماس مستقیم زوجین می گردد، می تواند ریسک انتقال بیماری های ویروسی و مقاربتی را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه کاندوم بر خلاف سایر روش های پیشگیری از بارداری هیچ گونه عارضه ای برای سلامت بدن ایجاد نمی کند، تولید کنندگان گسترده ای در سطح جهان نسبت به تولید و عرضه کاندوم مشغول فعالیت هستند.

سایت رسمی کدکس به عنوان بهترین مرکز خرید عمده کاندوم شناخته شده است. در واقع سایت کدکس عرضه کننده انواع محصولات بهداشتی و جنسی است و کاندوم تنها یکی از محصولات متنوع آن می باشد. شما می توانید در این وب سایت به قیمت عمده کاندوم کاپوت را خریداری کنید.

 

پرفروش ترین کاندوم ها در ایران

کاندوم طعم دار خوراکی

اغلب کاندوم های موجود در بازار از جنس لاتکس تهیه شده اند. از آنجایی که در رابطه دهانی بوی نامطبوع لاتکس می تواند آزار دهنده باشد، کاندوم های طعم دار خوراکی تولید می گردند. کاندوم های خوراکی در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی نقش مفیدی دارند و مانند یک سد دهانی مانع تماس دهان و الت تناسلی، واژن و مقعد می شوند.

از متداول ترین کاندوم های طعم دار در بازار می توان به نعناع، شکلات، کاراملی، بلوبری، موز، توت فرنگی و ... اشاره کرد.

 

کاندوم تاخیری خاردار کاپوت

کاندوم خاردار یک تحریک کننده قوی به شمار می رود که می تواند در طی تماس با دیواره واژن سبب کوتاه تر شدن مدت ارگاسم گردد. یکی دیگر از ویژگی های این کاندوم خاصیت خنک کنندگی و تاخیر در انزال آقایان است. در واقع کاندوم تاخیری حاوی ماده بنزوکائین و لیدوکائین است و منجر به بی حسی موضعی آلت تناسلی می شود. در طی این روند با ایجاد احساس خنکی در آلت تناسلی آقایان روند انزال آن ها به تاخیر می افتد.

اگر قصد خرید عمده کاندوم را دارید، پیشنهاد می کنیم محصولات بهداشتی و جنسی خود را از سایت رسمی کاپوت خریداری نمایید. شما می توانید در این فروشگاه به قیمت خرید عمده کاندوم کاپوت را تهیه کنید و به صورت محرمانه سفارشات تان را درب منزل دریافت نمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.