قیمت عمده کاندوم

۱ بازديد
قیمت عمده کاندوم، یک از وسایل مهم در روابط زناشویی به بهای افزایش لذت مورد استفاده قرار میگیرد که توسط کارخانه جات و شرکت های تولید کاندوم بصورت عمده عرضه میشود. همیشه مشتریان نهایی برای خرید این دسته کالا به داروخانه های مراکز شهر خود مراجعه می کردند و آنقدر این نیاز برای افراد مهم است که برای رفع نیاز خود به به مراکز دارویی شهر خود مراجعه میکنند. از آنجایی که شرکت های مختلفی در این عرصه فعالیت می کنند تصمیم گرفتیم تا لیست قیمت عمده کاندوم را مستقیم به دست پخش کننده های این محصول در سطح شهر عرضه کنیم.

کاندوم چیست؟

جنس اصلی کاندوم از لاتکس است که این ماده گرانبها از درختی مخصوص در کشورهای شرق آسیا گرفته و طی فرآیندی به ماده مصرفی لاتکس که مواد اولیه تولید کاندوم است مورد استفاده قرار میگیرد. در نگاه اول شاید به جنس آن شک کنید ولی کاملا واضحه که لاتکس نوعی پلاستیک مخصوص و نازک است که حالت ژلاتینی دارد و به کمک تکنولوژی روز این ماده تبدیل به یک لایه حفاظتی برای آلت مردانه طراحی شده است تا در حین رابطه زناشویی به مشکلات بارداری و مریض های واژن برنخورید.

کارخانه تولید کاندوم

به طور کلی در سراسر کشور فقط ۳ شرکت هستند که اقدام به تولید کاندوم می کنند که با برندهای معتبر به نام های کلایمکس، کدکس، کاپوت، اورس، ایکس دریم و شادو هستند و هرکدام دو برند را در بازار عرضه می کنند با قابلیت‌های قیمت عمده کاندوم اختصاصی که هرکدام شرایط استفاده متفاوتی را نیز برای مصرف کننده ایجاد می کند.

اما در پس خرید عمده کاندوم می توانید از نماینده رسمی کاندوم بصورت اینترنتی در سراسر کشور این محصول ارزشمند را رسما خریداری کنید. اگر داروخانه، لوازم پزشکی، آرایشی بهداشتی و سوپر مارکت هستید می توانید بدون هیچ دردسر با شماره های زیر تماس بگیرید و پس از دریافت لیست قیمت محصولات انتخابی را برای ما ارسال نموده و آن را درب محل خود دریافت کنید.

از آنجایی که تولید این محصولات کاملا انحصاری و در دست چند شرکت محدود می باشد میتوانید از نماینده مرکزی که مرکز فروش کدکس می باشد خرید خودتان را به پایان برسانید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.